Самоаналіз уроку з української літератури в 10 класі по темі: «Характеристика персонажів повісті «Кайдашева сім’я» І.Нечуя –Левицького»


У класі 22 учні, які спроможні засвоїти програмовий матеріал з української літератури за курс десятого класу. В основному десятикласники здатні самостійно й критично мислити та аргументовано доводити власну думку.
Під час планування уроку я враховувала здібності кожного учня і застосовувала відповідні завдання, використовуючи різноманітні методи(рольові ігри, роботу в парах, «мікрофон», діалог).
Цей урок є продовженням теми про життя і творчість І.Нечуя –Левицького і з попередніми уроками пов'язаний за змістом.
При  плануванні уроку я спиралася на знання та вміння, здобуті учнями раніше.
Тему  уроку «Характеристика персонажів повісті «Кайдашева сімя» вважаю надзвичайно важливою, оскільки на наступних уроках вона допоможе учням визначити причини і наслідки конфлікту між батьками та дітьми у творі.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Мета уроку: вирішення навчальних, виховних розвиваючих завдань у комплексному взаємозв’язку. На уроці учні вчилися характеризувати  головних персонажів, знаходити в тексті відповідні цитати, коментувати їх, висловлювати свої думки щодо тих чи інших героїв, давати їм оцінку.
На даному уроці виховні завдання вважаю пріоритетними, саме вони виховують в учнів почуття людської гідності, повагу до батьків та народних звичаїв.
Головний наголос зроблено на стосунках між дітьми та батьками.
Взаємовідносини з учнями та рівень спілкування з ними на належному рівні.
Із метою попередження перевантаження учнів на уроці та під нас виконання домашніх завдань повість було рекомендовано прочитати влітку.
Необхідності у диференціації домашнього завдання не було, бо повість сприймається учнями легко.

Вважаю, що на уроці всі дидактичні завдання реалізовано повністю.

Немає коментарів:

Дописати коментар