У класі 22 учні, які спроможні засвоїти програмовий матеріал
з української літератури за курс десятого класу. В основному десятикласники
здатні самостійно й критично мислити та аргументовано доводити власну думку.
Під час планування уроку я враховувала здібності кожного учня
і застосовувала відповідні завдання, використовуючи різноманітні методи(рольові
ігри, роботу в парах, «мікрофон», діалог).
Цей урок є продовженням теми про життя і творчість І.Нечуя
–Левицького і з попередніми уроками пов'язаний за змістом.
При плануванні уроку я
спиралася на знання та вміння, здобуті учнями раніше.
Тему уроку
«Характеристика персонажів повісті «Кайдашева сім’я» вважаю надзвичайно
важливою, оскільки на наступних уроках вона допоможе учням визначити причини і
наслідки конфлікту між батьками та дітьми у творі.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Мета уроку: вирішення навчальних, виховних розвиваючих
завдань у комплексному взаємозв’язку. На уроці учні вчилися
характеризувати головних персонажів,
знаходити в тексті відповідні цитати, коментувати їх, висловлювати свої думки
щодо тих чи інших героїв, давати їм оцінку.
На даному уроці виховні завдання вважаю пріоритетними, саме
вони виховують в учнів почуття людської гідності, повагу до батьків та народних
звичаїв.
Головний наголос зроблено на стосунках між дітьми та
батьками.
Взаємовідносини з учнями та рівень спілкування з ними на
належному рівні.
Із метою попередження перевантаження учнів на уроці та під
нас виконання домашніх завдань повість було рекомендовано прочитати влітку.
Необхідності у диференціації домашнього завдання не було, бо
повість сприймається учнями легко.
Вважаю, що на уроці всі дидактичні завдання реалізовано
повністю.
Немає коментарів:
Дописати коментар